Total War: WARHAMMER III — Thrones of Decay
Rzuć się w wir konfliktów, wykorzystuj pomysłowość lub siej rozkład dzięki zestawowi nowych legendarnych lordów, bohaterów, jednostek i mechanik, który dostarczy ci arsenał dodatkowych narzędzi czy to w kampanii, czy bezpośrednio na polach bitew. Tamurkhan Władca Czerwi, Elspeth von Draken i Malakai Makaisson przybywają do gry Total War: WARHAMMER III, przynosząc ze sobą wyjątkowe mechaniki rozgrywki dla swoich ras, zupełnie nowy, niepowiązany z losami Ursuna cel w kampanii „Królestwo Chaosu” oraz nowe jednostki i legendarnych bohaterów, którzy pomogą przywódcom w osiągnięciu całkowitego zwycięstwa i zdobyciu Korony Nemezis.
Werbuj wodzów spośród potężnych frakcji z całego znanego świata i zostań największym czempionem Nurgle'a jako Tamurkhan Władca Czerwi.
Wykorzystuj moc magii i siłę prochu strzelniczego dzięki Imperialnej Szkole Artyleryjskiej, służąc Elspeth von Draken.
Szukaj chwalebnej śmierci w boju, zdobywaj nagrody i testuj swoje najnowsze wynalazki jako Malakai Makaisson.
Tamurkhan, Władca Czerwi i czempion Nurgle'a, jest jednym z najgroźniejszych sług Chaosu, którzy kiedykolwiek gnębili świat śmiertelników. Dla jednych to potężny przywódca, dla innych zaś tłusty, plugawy robak, utuczony na niezliczonych trupach. Pewnym jest, że ci, którzy stają przeciw Tamurkhanowi, sami wkrótce kończą jako marionetki pod sztandarami tego herolda zagłady.
Władca Czerwi jest niezwykle twardym wojownikiem, obdarzonym siłą ogra i wytrzymałością wybrańca Nurgle'a. Do bitwy zwykle rusza, dosiadając swego wyjątkowego ropuszego smoka, Bubebolosa, aby porażać mocą rozkładu każdego, kto ośmieli mu się przeciwstawić.
Mroczna krucjata Tamurkhana nie ma na celu wyłącznie siania zniszczenia i rozkładu, albowiem po drodze wzmacnia on swą hordę, wcielając w jej szeregi rozmaitych śmiałków, którzy mimo imponującej siły nie zdołali go pokonać. Okazawszy pełnię swojej dominacji, Władca Czerwi podporządkowuje sobie tych wodzów, dzięki czemu dysponuje wszechstronnymi zastępami sług, których talenty wykorzystuje w swoim wielkim dziele zniszczenia.
Zgromadziwszy pod swoim sztandarem odpowiednio wielu oddanych wodzów, Tamurkhan może zawalczyć o ostateczne zwycięstwo.
Elspeth von Draken, Mroczna Pani z Nuln, jest szanowaną doradczynią hrabiów elektorów i odgrywa kluczową rolę w zwalczaniu plag zsyłanych przez Nurgle'a. Jako mistrzyni magii Ametystowego Zakonu, Cmentarna Róża być może jako jedyna jest w stanie powstrzymać Władcę Czerwi.
Elspeth von Draken przemierza przestworza na grzbiecie swego Karminowego Smoka, mając pod ręką cały arsenał zaklęć.
Magmistrzyni jest zdeterminowana, by bronić Imperium wszelkimi możliwymi sposobami, a sojusz zawarty z Nuln umożliwił jej wspieranie imperialnych sił w wyjątkowy sposób. Tamtejsza Szkoła Artyleryjska pomaga zmaksymalizować potencjał imperialnej broni palnej, znacznie wzmacniając siły zbrojne całego mocarstwa. Pod okiem Elspeth magia i proch strzelniczy zostają połączone w nowe hybrydowe typy broni, które pozwalają jeszcze skuteczniej odpierać siły Chaosu.