Total War: WARHAMMER III — Thrones of Decay
İhtilafa, hünere ve çürümeye kucak açın. Oyununuza yeni Efsanevi Lordlar, Kahramanlar, Birimler ve Mekanikler katarak hem sefer haritasındaki hem de muharebelerdeki oynanış seçeneklerinizi genişletin. Larva Lordu Tamurkhan, Elspeth von Draken ve Malakai Makaisson'ın her biri de ırklarındaki diğer Lordlardan farklı sefer mekaniklerine, Kaos Diyarı seferinde Ursun hikâyesinden bağımsız hedeflere ve zaferi kendi yöntemlerince kovalamalarını ve Habis Taç'ı elde etmelerini sağlayacak yeni Birimlere ve Efsanevi Kahramanlara sahip.
Larva Lordu Tamurkhan ile bilinen dünyaya yayılmış güçlü fraksiyonların Reislerini bir araya getirin ve Nurgle'ın bir numaralı Cenkbeyi olun.
Elspeth von Draken'in büyülerinin ve ona hizmet eden Nüln İmparatorluk Ateşli Silah Okulu'nun gücüne kucak açın.
Malakai Makaisson olarak şanlı bir ölümün peşinden koşun, ödüller kazanın ve en son icatlarınızı test edin.
Nurgle'ın Şampiyonu Larva Lordu Tamurkhan, bilinen dünyanın başına bela olmuş en büyük Kaos cenkbeylerinden biridir. Bazıları için kudretli bir liderdir, bazıları içinse bir şişmiş ceset kurdudur ancak Tamurkhan'a karşı duranların, onun haraplık müjdecisi sancağının altına girmesi fazla uzun sürmez.
Bir Ogre'ın gücüne ve Nurgle'ın en kudretli savaşçılarının dinçliğine sahip bir saldırı uzmanı olan Tamurkhan, muharebeye eşsiz Kurbağa Ejderhası Bubebolos'un sırtında dalar, Cenkbeyi'ne kafa tutmaya cüret eden herkesin üzerine çürümüşlük salar.
Tamurkhan'ın seferi, bu diyarlara yalnızca yıkım ve çürüme getirmez, Larva Lordu bu sırada yolunun kesiştiği sayısız destansı karakteri de yanına katar, onu alt edemeyenlerin güçlerini kendi bünyesinde toplar. Bu destansı karakterler, yani Reisler, Tamurkhan hükümdarlık kabiliyetlerini sergiledikçe, onun sürekli büyüyen imparatorluğuna katılır, Larva Lordu'na büyük seferinde kullanabileceği bir şampiyon ve savaşçı seçkisi sunarlar.
Tamurkhan, kendini ona adamış yeterince Reis topladığında nihai zaferinin peşine düşebilir.
Nüln'ün Karanlık Leydisi Elspeth von Draken, Seçmen Kontlarınca saygı duyulan bir danışman ve Nurgle'ın vebalarını insanlığın diyarlarından uzak tutan hayati bir güçtür. Ametist Tarikatı'nın magisteriksi Kabristan Gülü, belki de Larva Lordu'nun önündeki son direniş gücüdür.
Güçlü bir büyü kullanıcısı olan Elspeth von Draken, Karmin Ejderhası ile göklerde süzülür ve sahip olduğu büyü uzmanlığından sonuna kadar faydalanır.
Elspeth von Draken kendini İmparatorluk'u her ne pahasına olursa olsun korumaya adamıştır ve Nüln ile olan ittifakı ona, İmparatorluk güçlerini kendi özel yöntemleriyle destekleme olanağı tanır. Nüln'ün İmparatorluk Ateşli Silah Okulu sayesinde İmparatorluk'un barutlu silah birimlerinin gerçek potansiyelini ortaya çıkarabilir, İmparatorluk'un gücünü daha da artırabilir. Bunu yapabilmek için büyü ve karabarutu ayrı düşünmez, Kaos güçlerini uzak tutabilmek için onları bir arada kullanır.
Elspeth'in hamiliği, teknolojik ilerlemenin bir sonraki aşamasına geçmek için son derece önemlidir. Ölüm büyüsü üzerindeki uzmanlığını, İmparatorluk Ateşli Silah Okulu mühimmatlarıyla bir araya getirebilir ve bu sayede İmparatorluk'un düşmanlarının kafa tuttukları için pişman olacakları Ametist birimlerden oluşan ordular yaratabilir.