Total War: WARHAMMER III – Tides of Torment
The Tides of Torment DLC pack brings three infamous new Legendary Lords for the High Elves, Slaanesh and Norsca to life, with thrilling new faction gameplay for Immortal Empires and Custom battles.
Aislinn is a peerless tactician and a ruthless defender of Ulthuan. Commanding the fabled Dragonships, he crests the waves in search of threats and performs lightning strikes, dedicating the settlements he captures to the High Elves.
Aislinn has been awarded command of the Dragonships: huge self-sufficient vessels which house mighty Asur armies and provide support and recruitment services to other High Elf ships on the high seas. It is from these floating fortresses that Aislinn launches his ground assaults.
When Asilinn attacks, it is from land, sea and air. Accompanied by the Phoenix Guard Captain Caradryan, he fields deadly Lothern Skycutter flying chariots, a host of Elven Infantry units, and calls fabulous denizens of the deep to war.
Down through the centuries, Dechala has waged an unending war of cruelty and exploitation. She is one of Slaanesh’s most devoted servants, dedicated to pain and pleasure in equal measure.
When Dechala and her forces conquer and occupy a settlement, it can be converted into one of three new settlement types: a Thrall Camp, providing an expendable workforce for her ambitions, a Tormentor’s Hold, which serves as a military outpost and recruitment centre, or a great Pleasure Palace: a glittering monument to Dechala herself, and a powerful centre for developing her military and economy.
Wielding a sword in each of her six arms, the serpentine Dechala becomes a whirling dance of death in combat. She commands armies of decadent destruction, composed of her deadly retinue of Devotees and Pleasureseekers, plus monstrous Slaangors, Champions of Slaanesh and the dreaded Preyton.
Sayl is a sorcerer to be reckoned with and commands the fierce armies of the Dolgan Tribe. That alone would make him a foe to be feared, but his true power lies in his gift for deception and betrayal. None are safe from his treachery!
Ever-thirsty to magnify his sorcerous strength, Sayl strives to enact a great ritual. To do this, he must construct Chaos Altars, allowing him to channel great arcane power. Through enacting rituals, he will face many battles, events and dilemmas in his quest for supreme power, including his greatest challenge, if he is to claim the ultimate prize.
Commanding the wild warriors of Norsca as he lights up the battlefield with arcane magic, Sayl also calls upon a host of gruesome monsters to aid him in battle, such as the hideous Curs’d Ettin, the Chimera, and the terrifying Dread Maw.