Total War: WARHAMMER III – Tides of Torment
Aislinn eşsiz bir taktisyen ve Ulthuan'ın merhametsiz savunucusudur. Efsanevi Ejderha Gemilerini komuta eder, dalgaları aşıp tehlikeleri tespit eder, yıldırım çarpışmaları gerçekleştirip ele geçirdiği yerleşim yerlerini Yüce Elflere tahsis eder.
Tüm gereksinimleri kendi başına karşılayabilen, içinde kudretli Asur orduları barındırabilen ve denizlerdeki diğer Yüce Elf gemilerine destek ve yetiştirme hizmeti sağlayabilen Ejderha Gemileri, Aislinn'in komutasındadır. Aislinn kara saldırılarını bu yüzen kaleler ile gerçekleştirir.
Aislinn saldırıya geçtiğinde bunu hem karadan, hem denizden, hem havadan yapar. Yanına Anka Muhafızı Kaptanı Caradryan'ı da alarak ölümcül uçan savaş arabaları Lothern Gökkeseni, çok sayıda Elf piyade birimini ve muazzam deniz varlıklarını muharebede kullanabilir.
Dechala yüzyıllar boyunca zalimlik ve istismar dolu sonu gelmez savaşlara neden olmuştur. Slaanesh'in en kendini adamış hizmetkârlarından biridir ve acıya da zevke de eşit ölçüde değer verir.
Altı elinin her birinde birer kılıç taşıyan yılan vücutlu Dechala savaş alanında ölüm dansı yapan bir hortum gibidir. Adanmışlar ve Zevk Avcıları'ndan oluşan ölümcül alayının yanı sıra canavar Slaangorlar, Slaanesh Şampiyonları ve korkunç Preyton'un eşlik ettiği, sefahat dolu yıkım ordularını komuta eder.
Sayl büyük tehdit arz eden bir büyücüdür ve Dolgan kabilesinin azılı ordularını komuta eder. Yalnızca bu bile onu korkunç bir düşman hâline getirir ancak onun asıl gücü aldatmaca ve ihanet konusundaki hünerinde yatar. Kimse onun ihanetinden güvende değil!
Norska'nın vahşi savaşçılarını komuta eden ve savaş alanını arkana büyüyle kasıp kavuran Sayl aynı zamanda ona savaşta destek olması için çirkin La'etli Ettin, Kimera ve korkunç Dehşet Ağız gibi birçok canavardan faydalanabilir.