Total War: WARHAMMER III - UPGRADE PACK
Upgrade your Total War: WARHAMMER experience with Total War: WARHAMMER III’s original factions and Legendary Lords or wage total war to decide the fate of the Warhammer world across the Realms of Chaos campaign mode.
Play as 10 Legendary Lords! Will you side with the Chaos Gods and take one of their Daemonic Champions, play as an ancient transforming Dragon from Grand Cathay, defend the frozen nation of Kislev with the Ice Queen or play the ultimate villain as the Daemon Prince?
The last roar of a dying god ruptures the boundary between worlds, opening a portal to the Realm of Chaos. From this maelstrom, the four Ruinous Powers – Khorne, Nurgle, Tzeentch and Slaanesh – emerge, spreading darkness and despair. The coming conflict will engulf all. Will you conquer your daemons? Or command them?
Customise the Daemon Prince to your own unique design with a huge suite of body parts and powers, creating billions of potential combinations to suit your own playstyle.
Multiplayer is now bigger than ever. With the vast 8-player Realm of Chaos multiplayer campaign, the intense 1 v 1 Domination mode, the story-driven multiplayer campaigns built around Kislev and Grand Cathay and ranked & custom battles, there’s no shortage of ways to cause chaos with friends.
Take on the Trials of Fate and fight through four increasingly chaotic battles before breaking through into the Realm of Tzeentch and taking the fight to Kairos Fateweaver, or enter the Infinite Portal and bend reality to your will by creating insane custom battles.