PAKIET ULEPSZENIA Total War: WARHAMMER III
Zapewnij sobie nowe wrażenia z gry w Total War: WARHAMMER dzięki frakcjom i legendarnym lordom z Total War: WARHAMMER III lub stocz wojnę o losy świata w trybie Królestwa Chaosu.
Graj jako jeden z 10 legendarnych lordów! Czy staniesz po stronie Bogów Chaosu jako jeden z ich demonicznych czempionów, wybierzesz pradawnego, zmiennokształtnego smoka z Wielkiego Kataju, będziesz bronić zamarzniętej krainy Kislev jako Lodowa Królowa, czy wcielisz się w wielkiego antagonistę, Demonicznego Księcia?
Ostatni ryk konającego boga stworzył wyrwę pomiędzy światami, otwierając portal do Królestwa Chaosu. Z zamętu wyłoniły się cztery Niszczycielskie Moce: Khorne, Nurgle, Tzeentch i Slaanesh. Przyniosły światu ciemność i rozpacz. W nadchodzącym konflikcie wezmą udział wszyscy. Czy zdołasz pokonać swe demony… czy może nimi zawładniesz?
Gra wieloosobowa jest teraz bardziej rozbudowana niż kiedykolwiek. Dzięki obszernej kampanii Królestwa Chaosu dla 8 graczy, emocjonującemu trybowi Dominacji 1 v 1, fabularnym kampaniom Kisleva i Wielkiego Kataju oraz rankingowym i niestandardowym bitwom możesz grać ze znajomymi na wiele różnych sposobów.
Staw czoła Próbom Losu i walcz w coraz bardziej chaotycznych bitwach, przedzierając się przez królestwo Tzeentcha, by w końcu spotkać się z Kairosem Tkaczem Przeznaczenia albo wejdź w Nieskończony Portal i zmień rzeczywistość, tworząc nietypowe bitwy niestandardowe.