Total War: WARHAMMER III YÜKSELTME PAKETİ
10 Efsanevi Lordu oyna! Kaos Tanrıları'ndan yana ol ve İblis Şampiyonlarından birini al, Büyük Cathay'dan dönüşen eski Ejderhayı oyna, Kislev'in donmuş ulusunu Buz Kraliçesiyle savun veya kötü İblis Prensini oyna.
Ölmekte olan bir tanrının son kükremesi, dünyalar arasındaki sınırı yırtarak Kaos Diyarı'na bir portal açar. Bu anafordan dört Yıkıcı Güç (Khorne, Nurgle, Tzeentch ve Slaanesh) ortaya çıkarak karanlığı ve umutsuzluğu yayar. Yaklaşan çatışma her şeyi yutacaktır. İblislerini fethedecek misin? Yoksa onları komuta mı edeceksin?
Kader Sınavları'na katıl, giderek zorlaşan dört kaotik savaştan geçerek Tzeentch Diyarı'na ulaş ve Kairos Kaderören ile savaş. Ya da Sonsuz Portal'a girerek çılgın özel muharebeler oluştur ve gerçekliği iradene göre şekillendir.