Total War: WARHAMMER III – Yuan Bo – Shadows of Change
Ten pakiet wprowadza Yuan Bo – nowego legendarnego lorda dla frakcji Wielkiego Kataju. Można go wykorzystać w kampaniach „Imperia Nieśmiertelnych” i „Królestwa Chaosu”. Dodatek zawiera również nowe jednostki, postacie oraz sławne regimenty.
Władający centralnymi prowincjami Kataju Yuan Bo, Jadeitowy Smok, przewodzi Trybunałowi Niebiańskich Czarodziejów. Ten potężny biurokrata w głębi duszy jest utalentowanym szpiegiem, który sprawnie zarządza miastem Wei-jin, a tym samym kontroluje cały obszar cesarstwa. Ciesząc się sympatią rodzeństwa, stale dba o bezpieczeństwo Wielkiego Kataju.
Dzięki podwójnej roli w swojej ludzkiej i smoczej postaci Jadeitowy Smok potrafi być zarówno pogromcą pojedynczych celów, jak i potężnym czarnoksiężnikiem władającym Domenami Światła, Yin i Nieba. Wznieś się nad pole bitwy pod postacią smoka, spopielając najsilniejsze nawet jednostki wroga, lub tocz walkę na ziemi, korzystając z zaklęć, które odwrócą losy gry.
Weź udział w zupełnie wyjątkowym turnieju szachowym, w którym stawką są sprawy wagi państwowej. Jako wybitny mąż stanu, prawa ręka cesarza i mistrz wywiadu, Yuan Bo ma w królestwie ogromne wpływy. Dzięki tej władzy możesz prowadzić jawną i ukrytą politykę dotyczącą poszczególnych osad, armii, a nawet postaci, aby jak najlepiej służyć swemu cesarstwu. Walcz z korupcją w osadach, skinieniem ręki zwiększaj tempo rozbudowy w całym cesarstwie, prowokuj incydenty dyplomatyczne, podczas których będziesz swobodnie poruszać się po terytoriach wroga i nie tylko.
Wyjdź poza utarte ramy harmonii i nie wahaj się podejmować bardziej rygorystycznych i radykalnych działań zgodnie ze swoim planem. Zaplanuj wszystkie kroki z wyprzedzeniem, a w ostatecznym rozrachunku równowaga zostanie przywrócona z korzyścią dla ciebie.
Podążając za wielowiekowym planem opracowanym na życzenie ojca, Yuan Bo, Nefrytowy Smok, musi udać się do strategicznych lokalizacji, aby wznieść tam przekaźniki, które pozwolą mu naładować Nefrytowy Kompas, po czym strzec ich przed zakusami żądnych klęski Kataju jaszczuroludzi.