Total War: WARHAMMER III - Yuan Bo – Shadows of Change
Bu paket hem Kaos Diyarı hem de Ölümsüz İmparatorluklar seferlerinde kullanabileceğiniz yeni bir Büyük Cathay Efsanevi Lordu olan Yuan Bo'nun yanı sıra yeni birimler, karakterler ve namlı alaylar sunuyor.
Cathay'in Merkez Eyaletlerinin hükümdarı Yeşim Ejderhası Yuan Bo, Semavi Sihirbazlar Sarayı'nın önderidir. İlk bakışta en üst düzey bir bürokrattır, doğru, ancak içten içe yetenekli bir casus efendisi olan ve kardeşleri tarafından çok sevilen Yeşim Ejderhası, Wei-Jin'i elinde tutar ve Cathay imparatorluğunu yönetenlerden biridir. Büyük Cathay'in refahı emin ellerdedir.
İnsan ve ejderha biçimleri ile iki amaca da hizmet eden Yeşim Ejderhası, hem tekil hedefleri kolaylıkla yok edebilen muazzam bir savaşçı; hem de Işık, Yin ve Gökyüzü ilimlerine hâkim güçlü bir büyükullanıcısıdır. Ejderha olarak savaş alanının üzerinde süzülün, en güçlü düşman birliklerini bile yakıp kül edin, veya yeryüzünde savaşarak bütün gidişatı değiştirme kapasitesine sahip büyüler kullanın.
Devlet Meseleleri ile benzersiz bir satranç müsabakasına dahil olun. Usta bir devlet adamı, imparatorun sağ kolu ve bir casus efendisi olan Yuan Bo'nun krallık üzerindeki etkisi çok derinlere iner. Gücünü kullanarak yerleşim yerleriniz, ordularınız ve hatta karakterleriniz üzerinde, imparatorluğunuza en çok fayda sağlayacak açık veya üstü kapalı politikaları yürürlüğe sokun. Bir yerleşim yerinin yozlaşmışlığını silin, tek bir hamleyle bütün imparatorluğunuzdaki inşaatları hızlandırın, dost olmayan topraklarda özgürce hareket etmek için diplomatik çıkmazlar yaratın ve çok, çok daha fazlasını yapın.
Bilindik anlamda dengenin ötesine geçin ve ahenksizliği kucaklayın, bunu bahane ederek hedeflerinize uygun katı ve aşırılığa kaçan eylemler gerçekleştirin ve bu eylemlerin zincirleme sonuçlarını planlayarak, sular durulduğunda ahenk dengesinin kendi çıkarınıza hizmet edecek hale geleceğinden emin olun..
Yuan Bo'nun babasının isteği üzerine yüzyıllardır üzerinde çalışılan plan doğrultusunda Yeşim Ejderhası'nın görevi; kritik öneme sahip noktalara seyahat etmek, Yeşim Pusulası'nı güçlendirecek ileticiler kurmak, bu sırada da bunları Cathay'i parçalamaya çalışan Kertenkeleadam istilalarından korumaktır.