Totally Reliable Delivery Service Cyberfunk
Geleceğin teknolojisi bas dolu funk müzikle tanışırsa... Cyberfunk, paket teslimatının geleceği!
Cyberfunk'ta keşfedeceğin yeni devasa yüzen adalar, tamamlaman gereken benzersiz teslimatlar, yeni taşıma yolları ve çılgın figürlerini sergileyebileceğin funk müzik ile birlikte geliyor!