Edycja Deluxe
Zapnij prostotrzymacz i odpal silnik – czas dostarczyć przesyłkę! Razem z trójką znajomych wykonujcie zadania w interaktywnym, otwartym świecie, nie przejmując się planowaniem i koordynacją działań. Edycja Deluxe zawiera: grę „Totally Reliable Delivery Service” oraz dodatki „...