Deluxe Edition
Sırt desteğini tak ve teslimat kamyonunu çalıştır. Şimdi teslimat zamanı! Maksimum üç arkadaşına katıl ve interaktif bir sanal alan dünyasında işini bir an önce hallet. Deluxe Edition içerikleri: Totally Reliable Delivery Service, Cyberfunk, Stunt Sets ve Dress Code!