Totally Reliable Delivery Service Express Package
Buckle up your back brace and fire up the delivery truck, it's time to deliver! Join up to three of your friends and haphazardly get the job done in an interactive sandbox world. Delivery attempted, that's a Totally Reliable Delivery Service guarantee!
Express Package contains Cyberfunk, Stunt Sets, and Dress Code DLCs all boxed up and ready to ship!