Totally Reliable Delivery Service Express Package
Sırt desteğini tak ve teslimat kamyonunu çalıştır. Şimdi teslimat zamanı! Maksimum üç arkadaşına katıl ve interaktif bir sanal alan dünyasında işini bir an önce hallet. Deluxe Edition içerikleri: Totally Reliable Delivery Service, Cyberfunk, Stunt Sets ve Dress Code!