Totally Reliable Delivery Service Stunt Sets
Stunt Sets to ogromna prywatna wyspa, wykorzystywana jako główna lokacja do kręcenia wszystkich nadchodzących filmów.
Dodatek Stunt Sets zawiera nową, ogromną wyspę do odkrycia, nowe dostawy do wykonania, nowe pojazdy do kierowania i superdoładowane przedmioty kosmetyczne do użycia!