TRDS - Deluxe Edition
Zapnij prostotrzymacz i odpal silnik – czas dostarczyć przesyłkę! Razem z trójką znajomych wykonujcie zadania w interaktywnym, otwartym świecie, nie przejmując się planowaniem i koordynacją działań. Totally Reliable Delivery Service – niezawodna gwarancja dostarczenia przesyłki!