TRDS - Express Package
Sırt desteğini tak ve teslimat kamyonunu çalıştır. Şimdi teslimat zamanı! Maksimum üç arkadaşına katıl ve interaktif bir sanal alan dünyasında işini bir an önce hallet. Teslimat yola çıktı, Totally Reliable Delivery Service garantisiyle!