Touch the Color
Przenieś swoje refleks i celność na wyższy poziom w Touch the Color, arkadowej grze wymagającej szybkiej reakcji i precyzji. Łatwo wejść w jej rytm, trudniej się od niej oderwać.
W Touch the Color masz przed sobą planszę z kolorami, ale tylko jeden z nich jest twoim celem. Wszystko, co trzeba zrobić, to kliknąć odpowiedni kolor tak szybko, jak to możliwe, aby zdobywać punkty. Jest tak prosta, że możesz ulec złudzeniu, iż to jeden z wielu banalnych zabijaczy czasu – nic bardziej mylnego. Touch the Color to gra zręcznościowa, testująca czas reakcji, która wystawi na próbę twoje umiejętności celowania myszą i pozwoli ci wynieść je na nowy poziom. Im szybciej i precyzyjniej klikasz, tym sprawniejszy staje się twój mózg, a umiejętności rosną.
Kolory zmieniają się błyskawicznie, co oznacza, że na każdym kroku czeka cię wyzwanie. W miarę, jak rośnie tempo, rośnie też twoje pragnienie, aby uzyskać jak najlepszy wynik. Jest to wyzwanie dla twojego refleksu, niosące ze sobą spore ryzyko uzależnienia, ale i nielichą porcję korzyści; co więcej, możesz dostosować poziom trudności rozgrywki do własnych preferencji. Zrelaksuj się, skup na poprawie własnego wyniku i zobacz, jak wypadasz na tle reszty świata w internetowym rankingu!
Mechanika rozgrywki w Touch the Color opiera się na pojedynczych kliknięciach myszą, dzięki czemu jest łatwa do opanowania. Skup się na szybkości i dokładności, aby uzyskać jak najlepsze wyniki.
Touch the Color oferuje mnóstwo motywów do odblokowania, a każdy z nich ma własny charakter. Uzyskuj lepsze wyniki, aby zdobywać gwiazdki i dostosować grę do własnych upodobań.