Touch Type Tale
Streamlined RTS design is paired with devilish multitasking from the innovative typing control system making Touch Type Tale a new and rewarding challenge to RTS veterans and newcomers alike.
During a spell-binding single player story campaign, join our unlikely hero, Paul, as he tries to defeat the evil at his door. With the throne standing empty and barbarians at the gates, he must leave his home and venture forth to save the kingdom!
Travel through uniquely diverse missions and scenarios that are each designed to reflect the story, creating new challenges at every turn, and keeping a player on their toes… or perhaps we should say fingertips.
Asynchronous language options allow players to enjoy the story while testing their fluency with another language through the typing gameplay.