Tour de France 2022
Tour de France 2022'de Pro Leader modunda kendi bisikletçini yaratabilirsin. Profilini seç (dağcı, süratçi, tepeci veya dengeli) ve Grande Boucle'nin galibi veya muhteşem klasiklerin uzmanı ol!
Pro Team modunda takımını yönet! En düşük seviyelerden başlayıp kendini kanıtlayarak organizatörlerden yüksek profilli yarışlara davet al.
My Tour modunda mevcut 92 etap ile kendi turunu yarat. Takımları, dinlenme günlerini ve etapları belirleyerek kendi benzersiz turunu oluştur.
Artık yarış sırasında gerçekleşen ani olayları ve etkilerini açabilir veya kapatabilirsin. Eğer (kendin ile rakiplerin veya sadece rakiplerin için) açarsan sıklıklarını değiştirebilir ve etkilerini açabilir veya kapatabilirsin. Etkiler, kısa veya uzun bir süre güç kaybı veya yarıştan çekilmek gibi durumlardır ve olayın ciddiyetine bağlıdır. Hazırlıklı ol, her an stratejini baştan sona değiştirmek zorunda kalabilirsin.
Yarışın taşlı etaplarını daha gerçekçi yapmak için tüm kullanıcı arayüzüne titreme ekledik. Bu yeni özellik taşlı kısımların zorluğunu ifade ediyor. Arenberg yolunu daha önce hiç böyle deneyimlememiştin!
Tour de France 2022'de yarışlar, daha da büyük erken kopmalarla ve tüm kopmalarda daha başarılı işbirliğiyle her zamankinden daha çarpıcı! Stratejini gözden geçirmen gerekecek!