Tower of Guns Soundtrack
This is the Soundtrack to Tower of Guns composed by Mike Mirabello. There are over thirty tracks of ToG-Music to enjoy, totaling nearly 90 minutes of music, for all your robot shooting, hugbot loving, bullet dodging needs.
This is the Soundtrack to Tower of Guns composed by Mike Mirabello, brother of the guy who made Tower of Guns. There are over thirty tracks of ToG-Music to enjoy, totaling nearly 90 minutes of music, for all your robot shooting, hugbot loving, bullet dodging needs. Soundtrack includes a few bonus unused tracks that never made it into the game!