Ścieżka dźwiękowa Tower of Guns
Oto ścieżka dźwiękowa do Tower of Guns skomponowana przez Mike'a Mirabello, brata twórcy Tower of Guns. Zawiera ponad trzydzieści utworów z ToG o łącznej długości niespełna 90 minut, które umilą strzelanie do robotów, obcowanie z pieszczotliwymi hugbotami i unikanie pocisków. Ścieżka dźwiękowa zawiera kilka dodatkowych utworów, które nie trafiły do gry!