Tower of Guns Oyun Müzikleri
Bunlar, Tower of Guns'ın yapımcısının kardeşi olan Mike Mirabello tarafından bestelenen Tower of Guns oyun müzikleridir. Tüm robot vurma, hugbot'a sarılma, mermilerden kaçma sahnelerinde duymak isteyeceğin toplamda yaklaşık 90 dakikalık müzikten oluşan otuzun üzerinde ToG müzik parçası var. Oyun müziklerinde, oyunda hiç kullanılmamış birkaç bonus parça da bulunmaktadır!