TowerFall Ascension
TowerFall Ascension, eksiksiz bir hit okçuluk savaş oyunu sürümüdür. Tek bir ekrandan oynanan çok oyunculu oyunların altın çağındaki klasiklerden ilham almış olup, eğlenceli, yoğun karşılaşma maçları çevresinde dönen bir 4 oyunculu yerel eşli oyundur. Temel mekaniği basit ve erişilebilirdir ancak ustalaşmak ve savaşmak zordur. Gelmiş geçmiş en etkili güçleri kazandıran hazine sandıklarını yağmalayın, okları havada yakalama sanatında ustalaşın ya da düşmanlarınıza hücum edip ezerek boyun eğdirin. TowerFall, arkadaşlarla rekabet içinde, birbirine yumruk mesafesinde, yerde bağdaş kurmuş şekilde otururken oynamak için idealdir.
Ascension'daki yenilik, 1 veya 2 oyunculu eşli Görev modudur. Oyuncular birlikte çalışır, TowerFall topraklarındaki çeşitli canavarlarla ve düşman okçularla savaşırlar. Meydan okuyacağınız daha fazla arkadaşınız olmadığında keşfedilecek yeni bir maceradır.
Gizemli portallar, TowerFall'un çarpık alternatif gerçekliği boyunca dört yeni savaş alanına açılıyor. Efsanevi hayalet gemi Amaranth'ta, Dreadwood'un karanlık bataklıkları arasında ya da Darkfang'ın parçalanan salonlarında savaşın. Her maçta seviyelerin benzersiz düzenlere geçtiği, her şeyi tüketen bir girdap olan Cataclysm'e girin. Yeni, gelmiş geçmiş en etkili ok türleri ve çeşitleri ile arkadaşlarınızı öldürün.
1-4 oyuncu için eşli bir mücadele olan yepyeni Dark World Moduna meydan okumak için bir araya gelin. İğrenç bölüm sonu canavarlarına giden yolda savaşın ve ilave Efsanevi zorluk modunun acımasız mücadelesiyle yüzleşin. Ölümsüz korsan Vainglorious Ghoul ve 9 alternatif okçu ile, oynanabilir savaşçı listenizi genişletin.
Dark World, aynı zamanda oyuncuların kendi yeni Karşılaşma kulelerini yaratmalarını ve paylaşmalarını sağlayan güçlü bir seviye oluşturma aracı ekler.