Townsmen - A Kingdom Rebuilt: The Seaside Empire DLC is packed full of great features. Enjoy the new Mediterranean setting, build a harbor along the coast to increase your trade, and dive into the all-new story events. But be warned, you may find yourself being forced to make difficult decisions where your choices may bear dire consequences...
The Seaside Empire DLC also adds another layer of depth with the introduction of difficult moral choices and decisions in the new short story events. Send your villagers on expeditions and adventures or help them with their daily life in a medieval town. Deal with new disasters and weather phenomena. Listen to relaxing new songs and let yourself get carried away by the ambient of the Mediterranean coastline.