Mulakan perjalanan untuk membina Empayar Persisiran Pantai anda!
Townsmen - A Kingdom Rebuilt: DLC Seaside Empire penuh dengan ciri-ciri hebat. Nikmati tetapan Mediterranean yang baharu, bina pelabuhan di sepanjang pantai untuk meningkatkan perdagangan anda, dan selami peristiwa cerita yang serba baharu. Tetapi amaran, anda mungkin mendapati diri anda terpaksa membuat keputusan sukar di mana pilihan anda mungkin membawa kesan buruk...
DLC Seaside Empire juga menambah satu lagi lapisan kedalaman dengan pengenalan pilihan dan keputusan moral yang sukar dalam acara cerita pendek baharu. Hantar penduduk kampung anda dalam ekspedisi dan pengembaraan o bantu mereka dengan kehidupan harian mereka di bandar zaman pertengahan. Berurusan dengan bencana baru dan fenomena cuaca. Dengar lagu baharu yang santai dan biarkan diri anda terbawa-bawa oleh suasana pantai Mediterranean.