Townsmen
Gelişen ekonomisi ve mutlu köylüleriyle küçücük köyünüzü kocaman bir ortaçağ imparatorluğuna dönüştürün! Maden cevherlerinin yerlerini bulun, çiftliklerinizdeki ekinleri hasat edin ve halkınızdan vergi toplayın. Turnuva alanları, tavernalar, pazar yerleri inşa edin ve etkileyici heykeller, muhteşem anıtlar ve yemyeşil bahçelerle şehrinizi güzelleştirin. Fakat yakınlarda pusuya yatmış tehlikeler de var unutmayın. Eşkiyalar her yerde, huzurlu köyünüzü yağmalamak için fırsat kolluyorlar. Barakalar ve nöbetçi kuleleri inşa edin, halkınızın zarar görmesini engellemek için cesur askerler alın. Tüm imparatorluğa kalenizden hükmederken halkınızın da mutlu mesut yaşadığına emin olun!