Tractor Racers
Tractor Racers ialah permainan perlumbaan dan berasaskan cabaran pemain tunggal di mana pemain mengawal traktor berkuasa dan bersaing merentasi 12 cabaran unik, setiap satunya direka untuk menguji kemahiran memandu, keseimbangan, kelajuan dan strategi. Pemain boleh memilih daripada pelbagai traktor dengan ciri prestasi yang berbeza dan memasang pelbagai troli yang mempengaruhi berat, kestabilan dan kesukaran permainan.