Tractor Racers Demo
Tractor Racers Demo er et singleplayer-racer- og udfordringsbaseret spil, hvor spillerne tager kontrol over kraftfulde traktorer og konkurrerer på tværs af 12 unikke udfordringer, der hver især er designet til at teste kørefærdigheder, balance, hastighed og strategi. Spillere kan vælge mellem en bred vifte af traktorer med forskellige ydeevneegenskaber og montere forskellige vogne, der påvirker vægt, stabilitet og spilsværhedsgrad.
Spillet foregår i forskellige landlige og terrængående miljøer og byder på spændende udfordringer. Med progressiv sværhedsgrad og meningsfulde køretøjsvalg leverer Tractor Racers en engagerende og færdighedsfokuseret traktorraceroplevelse.