Train Life: 1920's Orient-Express Train
Compagnie Internationale des Wagons-Lits tarafından işletilen efsanevi buharlı tren Doğu Ekspresi'nin makinist koltuğuna otur ve hikaye dolu rotasını yalnızca Train Life'ta keşfet!