Train Life: Supporter Edition
Compagnie Internationale des Wagons-Lits tarafından işletilen efsanevi buharlı tren Doğu Ekspresi'nin makinist koltuğuna otur ve hikaye dolu rotasını yalnızca Train Life'ta keşfet!
Train Life'ın erken erişimine katılan herkes otomatik olarak SUPPORTER EDITION'a sahip olur.