Kembali ke zaman Trafnidiaeth Cymru dahulu dengan BR Class 142 terperinci dari Just Trains, yang diubah suai untuk mencerminkan kereta api Pacer berona teal seperti dalam tahun-tahun terakhir operasi mereka di Wales. Jelajahi Rangkaian Bandar Cardiff dengan gaya Nodding Donkey!
Berasal dari laluan Blackpool Branches, Class 142 kini telah dibaik pulih kepada keadaan moden. Dikendalikan oleh Transport for Wales, kereta api Pacer mengekalkan versi tanpa jalur bagi livery TOC sebelumnya, dengan beberapa unit menerima sepanduk besar TfW yang menjanjikan permulaan baharu melalui program armada terkini TfW yang akhirnya menyaksikan 142 bersara pada tahun 2020.
Sebagai tambahan, tona teal turut digunakan pada Class 150 dan 153, sepenuhnya mewakili laluan tersebut sebelum mana-mana kereta api dicat dengan livery baharu putih dan merah.