Wróć do przeszłości Trafnidiaeth Cymru dzięki szczegółowemu pociągowi BR Class 142 z Just Trains, zaprojektowanemu tak, by wiernie oddać wygląd turkusowego szynobusa Pacer, takiego, jakim był podczas ostatnich lat swojej służby na walijskich torach. Bujaj się po miejskich liniach Cardiff!
Szynobusy Pacer od połowy lat 80. XX wieku woziły pasażerów przez całą Anglię i Walię. Można je kochać lub ich nienawidzić, ale niezaprzeczalnie odcisnęły niezatarty ślad w historii kolei brytyjskich; z początku stanowiły tańszy, prowizoryczny zamiennik autobusów, lecz koniec końców sumiennie obsługiwały linie przez 35 lat swojej działalności.
W Train Sim World 6 możesz przejechać się po Cardiff w kultowym szynobusie Class 142 Pacer! Skorzystaj z setek połączeń z nowego rozkładu jazdy z 2019 roku i przemieszczaj się po mieście, bujając jak za dawnych lat.
Pochodzące oryginalnie z trasy Blackpool Branches Class 142 zostały odnowione na potrzeby czasów współczesnych. Pracujące dla Transport for Wales szynobusy Pacer były dostępne w nieoznakowanej wersji barw poprzedniej firmy kolejowej, a niektóre z nich zostały ozdobione dużym banerem TfW, który obiecywał nowy początek dzięki uruchomionemu przez tę spółkę programowi rozbudowania floty, ale ostatecznie szynobusy 142 wycofano z użytku w 2020 roku.
Turkusowe odcienie zostały także zastosowane w modelach Class 150 i 153 i reprezentowały linię do czasu przemalowania pociągów w biało-czerwone barwy.