Just Trains'in, Galler'de kullanıldıkları son yıllardan kalan deniz mavisi tonlu Pacer'ları yansıtacak şekilde dönüştürülmüş detaylı BR Class 142 ile geçmişin Trafnidiaeth Cymru günlerine geri dön. Cardiff şehir ağında Nodding Donkey tarzında mekik doku!
Pacer'lar 1980'lerin ortalarından bu yana İngiltere ve Galler'deki yolcu servislerinde faaliyete devam ediyor. İster sev ister sevme fakat İngiltere demiryolu tarihinde etkileyici bir iz bıraktıları su götürmez bir gerçek. Ucuz, otobüs benzeri bir geçici çözüm olmaktan çıkıp 35 yıl boyunca özenle hizmet verdiler.
Train Sim World 6'da, Cardiff şehir ağını ikonik Class 142 Pacer ile yeniden ziyaret et! Yepyeni 2019 tarifesinde, klasik enerjik tarzlarıyla şehir sınırlarında mekik dokuyan yüzlerce servise bin.
Aslen Blackpool Branches hattında çalışan Class 142 modern bir şekilde yenilendi. Transport for Wales tarafından işletilen Pacer'lar, önceki TOC'nin kaplamasının markasız bir versiyonunu taşırken bazılarına TfW'nin yeni filo programıyla yeni bir başlangıç vaat eden büyük bir TfW afişi asıldı ve sonunda 142'ler 2020'de emekliye ayrıldı.
Bonus olarak deniz mavisi tonları Class 150 ve 153'e de aktarıldı, böylece trenlerin yeni beyaz ve kırmızı renklerine boyanmalarından önceki rota gerçeğe uygun olarak temsil ediliyor.