BR Class 31
Wróćmy do lat 50. XX wieku, kiedy brytyjski przewoźnik British Railways rozpoczynał właśnie radykalny plan modernizacji kolei. Polegał on na zastąpieniu lokomotyw parowych nowoczesnymi wówczas maszynami spalinowymi.
Firma Brush Traction opracowała lokomotywę Type 2, która miała osiągać moc 1000–1499 koni mechanicznych. Założono, że nada się ona do wykorzystania na niskopriorytetowych liniach pasażerskich i towarowych. Pierwsze lokomotywy Type 2 zaczęły kursować na wschodzie kraju, jednak wkrótce, w miarę jak przybywało ich egzemplarzy, wprowadzono je do użytku w całym kraju. Po wprowadzeniu klasyfikacji TOPS przemianowano je na BR Class 31.
Uwaga: aby skorzystać z tej zawartości, trzeba posiadać dodatek Tees Valley Line, który jest nabywany osobno. Ponieważ jest to część Preserved Collection, funkcje pozostają takie same jak w oryginalnym wydaniu.