Canadian National Oakville Subdivision: Hamilton - Oakville
It’s your job to haul freight along Canadian National’s bustling Oakville Subdivision. Manage the complexities of serving various industries, picking up and dropping off tonnage with switching moves aplenty. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of a busy railroad.