Canadian National Oakville Subdivision: Hamilton – Oakville
Twoim zadaniem jest przewożenie towarów na ruchliwej odnodze Oakville Subdivision przewoźnika Canadian National. Zarządzaj skomplikowanym procesem obsługi wielu przedsiębiorstw. Odbieraj duże ładunki i dostarczaj je w odpowiednie miejsca, nigdy nie ustając w pracy. Czy to jako maszynista, pasażer, czy po prostu obserwator, możesz chłonąć widoki i dźwięki ruchliwej linii kolejowej.