Scottish City Commuter: Glasgow – Neilston
Poznaj działanie współczesnych linii podmiejskich korzystających z klasycznej elektrycznej trakcji, łączących przedmieścia Glasgow z jego historycznym centrum, w grze Train Sim World 2: Scottish City Commuter.
Cathcart Circle Line i jej odnogi datuje się na koniec XIX w. Linia między Glasgow i Cathcart przez Mount Victoria została otwarta w 1866 r., a linia okrężna prowadząca przez Shawlands została ukończona w 1894 r. Stacja Neilston była kolejna. Otwarto ją w 1903 r., a jej odnogi prowadzące od Neilston do Newton służyły do przewozu węgla wagonami towarowymi. Chociaż dni przewozów towarowych już minęły, obie nitki pozostają do dzisiaj kluczową częścią sieci Strathclyde dla osób dojeżdżających do pracy.
Twoim zadaniem jest zarządzać różnymi przejazdami na tej trasie. Szybko przemieszczaj dojeżdżających do pracy z zielonych przedmieść i gęsto zaludnionych miast na południowym brzegu rzeki Clyde do ikonicznej stacji Glasgow Central.
Poprowadź natychmiast rozpoznawalną lokomotywę „PEP” w formie BR Class 314 EMU, z malowaniem ScotRail z krzyżem świętego Andrzeja, i wykonuj różne prace. Jeźdź pomiędzy Glasgow, Newton a Neilston i zatrzymuj się na każdej stacji na całej trasie Cathcart Circle, w obie strony. Rób przejażdżki innymi pojazdami z Glasgow do Glasgow i przywoź pociągi z lub do zajezdni Shields oraz bocznicy Neilston.
Wybierz sposób, w jaki chcesz grać: prowadź pociągi, jedź jako pasażer, wykonuj zadania na trasach albo po prostu znajdź dobry punkt obserwacyjny i patrz, jak to wszystko działa. Twórz własne warianty gry dzięki narzędziom do kreowania scenariuszy i malowań Scenario Planner oraz Livery Designer. Jakkolwiek będziesz grać, możesz wiele zobaczyć i doświadczyć w Train Sim World 2: Cathcart Circle Line.