Scottish City Commuter: Glasgow - Neilston
Train Sim World 2: Scottish City Commuter'da Glasgow banliyölerini tarihî Glasgow Central merkezine bağlayan modern bir banliyö trenindeki gündelik telaşı klasik bir elektrikli lokomotifi kullanarak yaşa.
Cathcart Circle Line ve ona bağlı yan hatlar 1800'lerin ikinci yarısından beri hizmet veriyor. Glasgow'u Mount Victoria üzerinden Cathcart'a bağlayan hat 1866'da açıldı ve 1894'te Shawlands hattı ile tamamlandı. Bunu 1903'te açılan Neilston istasyonu takip etti ve burası ile Newton arasındaki yan hatlar kömür trenleri için bir geçiş yolu görevi gördü. Taşımacılık günleri çoktan geride kalmış olsa da her iki yan hat da Strathclyde banliyö ağının temel bir parçası olmayı bugüne kadar sürdürdü.
Bu rota boyunca çeşitli hizmetlerin sorumluluğunu üstlenmek senin görevin. River Clyde'ın güney kıyısındaki dağınık banliyölerden ve nüfusun yoğun olduğu kasabalardan gelen yolcuları, efsanevi Glasgow Central istasyonuna hızla taşıman gerek.
ScotRail Saltire dış görünümüyle hemen tanınacak BR Class 314 EMU görünümündeki "PEP" trenin kontrolünü eline al ve çeşitli hizmetler üzerinde çalışmaya başla. Glasgow, Newton ve Neilston arasında mekik dokuyup hem saat yönünde hem de saat yönünün tersine Cathcart Circle boyunca tüm istasyonlara uğra. Glasgow'dan Glasgow'a hizmetleri eksiksiz şekilde yürüt, Shields deposuna ve Neilston dönüş hattına girip çıkan trenleri yönet.
Nasıl oynamak istediğini seç: Trenleri sür, yolcu olarak trende gez, rota görevlerini tamamla veya sadece bir gözetleme noktası seç ve aksiyonu izle. Senaryo Planlayıcı (Scenario Planner) ve Görünüm Tasarımcısı (Livery Designer) ile kendi deneyimini kendin yarat. Hangisini seçersen seç Train Sim World 2: Cathcart Circle Line'da görecek ve yaşanacak çok şey var.