Lokomotywa DB BR 182
DB BR 182 to lokomotywa, która poradzi sobie z różnymi zadaniami, niezależnie od regionu lub przeznaczenia, jednocześnie spełniając najnowsze standardy bezpieczeństwa i technologii tamtych czasów. Firma Deutsche Bahn zamówiła 25 z tych lokomotyw do „uniwersalnej” pracy, zyskując flotę, która mogła obsługiwać zarówno transport pasażerski, jak i towarowy w Niemczech i Austrii.
Uwaga: aby skorzystać z tej zawartości, trzeba posiadać dodatek Rapid Transit Route, który jest nabywany osobno. Ponieważ jest to część Preserved Collection, funkcje pozostają takie same jak w oryginalnym wydaniu.