DB BR 182
DB BR 182, bölge ya da kullanım amacı fark etmeksizin çeşitli görevler üstlenebilen bir lokomotif, ayrıca zamanının tüm güvenlik standartlarını ve teknolojisini de karşılıyor. Deutsche Bahn, "küresel" işleri için bu lokomotiflerden 25 adet sipariş vermişti, böylece Almanya ve Avusturya'da yolcu ve yük taşıma hizmetleri sunabileceği bir filo kurmuştu.
Lütfen dikkat: Bu eklentide yer alan içeriklerden faydalanabilmek için ayrı bir satın alma olan Rapid Transit Rotası gereklidir. Bu Preserved Collection'ın bir parçası olduğu için özellikler orijinal çıkışta sunulduğu şekliyle kalır.