Diesel Legends of the Great Western
Diesel Legends of the Great Western offers an entirely new perspective through the train cabs of yesteryear. An age before HSTs and Turbos; Westerns and heritage slammers reigned supreme and you can take control of these long-gone services in Train Sim World 2.
Put the Preserved Collection to use! Owners of Northern Trans-Pennine can use the mighty Class 45 and 47s on express services. Additionally, owners of Tees Valley Line and the Class 31 will be able to get a taste for semi-fast services, running between the stoppers on the slows with shorter rakes of coaches.