Diesel Legends of the Great Western
Diesel Legends of the Great Western, geçmiş yıllara ait tren kabinleri üzerinden tamamen yeni bir bakış açısı sunuyor. HST ve Turbo modellerden önceki bir dönemde Western'ler ve eski çarpan kapılılar (slammers) hüküm sürüyordu ve şimdi de sen Train Sim World 2 ile artık tarih olmuş bu hizmetlerin kontrolünü ele alabilirsin.
Preserved Collection'ı kullanmaya başla! Northern Trans-Pennine'a sahip olanlar güçlü Class 45 ve 47'leri ekspres hizmetlerde kullanabilir. Ayrıca Tees Valley Line ve Class 31'a sahip olanlar, daha az sayıda vagonla yavaş hatlardaki stoperler arasında mekik dokuyarak, yarı hızlı hatların da tadını çıkarabilecekler.