East Coastway
It’s your job to take passengers and freight across England’s southern coast and into the country’s oldest rail-served seaside town, Brighton. Manage the complexities of running a modern-day railway, complete with separate branches that demand trains are kept to timetable in order to ensure everything remains on time. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of a state-of-the-art railway.