East Coastway
Twoim zadaniem jest przewożenie pasażerów i ładunków na południowym wybrzeżu Anglii, zahaczając przy tym o Brighton, najdłużej obsługiwane przez kolej nadmorskie miasteczko. Przekonaj się, jak skomplikowane jest zarządzanie współczesną linią kolejową oraz odbiegającymi od niej nitkami, a także dbanie o zachowanie zgodności z rozkładem. Czy jesteś maszynistą, pasażerem, czy po prostu obserwatorem, możesz chłonąć widoki i dźwięki najbardziej zaawansowanej technologicznie kolei.