East Coastway
İngiltere'nin güney kıyıları boyunca ve ülkenin en eski demir yolu erişimine sahip sahil kasabası Brighton'a yolcu ve yük taşımak senin işin. Her şeyin zamanında gerçekleşmesini sağlamak için trenlerin zaman çizelgesine uygun kalmasını gerektiren tamamen farklı alt dallarla birlikte günümüzde demir yolu işletmenin zorluklarını yönet. İster kullanan ol istersen sadece eşlik et ya da aksiyonu uzaktan izle, en son teknolojiyi kullanan demir yolu hattında manzaranın ve seslerin keyfini çıkar.