Great Western Express
Train Sim World 2: Great Western Express pokaże Ci, czym są prawdziwie zawrotne prędkości i jak wygląda przewóz pasażerów na jednej z najbardziej ruchliwych tras Wielkiej Brytanii.
Train Sim World 2: Great Western Express pokaże Ci, czym są prawdziwie zawrotne prędkości i jak wygląda przewóz pasażerów na jednej z najbardziej ruchliwych tras Wielkiej Brytanii. Zasiądź za sterami kultowego pociągu Great Western Railway HST na linii Great Western Main Line i wyjedź ze stacji London Paddington Main Line Station, rozpędzając maszynę do prędkości 201 km/h.
Przewoźnik Great Western Railway potrzebuje maszynisty na jednej z najbardziej ruchliwych tras w Wielkiej Brytanii. Czy zgodzisz się mu pomóc? Wymagający rozkład jazdy i tysiące pasażerów, którzy muszą terminowo dotrzeć do swojego celu, wystawią na próbę Twoje umiejętności, koncentrację i wytrzymałość. Wyjedź z ruchliwego terminala kolejowego London Paddington i spróbuj przezwyciężyć czerwone i żółte sygnały, zachowując przy tym głowę na karku i nie powodując opóźnień na trasie.
Poznaj prawdziwe emocje płynące z pracy na kolei dzięki trybowi rozkładu jazdy (Timetable Mode), w którym czeka na Ciebie 24-godzinny rozkład odzwierciedlający rzeczywiste warunki panujące na trasie. Swobodnie wsiadaj do różnych kursujących pociągów, by zobaczyć, jak funkcjonują. Zasiądź za sterami albo obserwuj, jak rozwija się akcja. Wybór należy do Ciebie.