Island Line 2022: BR Class 484
Solent kâşifine dönüştürülen eski Underground emekçisiyle demiryolu gelişiminin muhteşem bir örneğini yaşa. Train Sim World 2 için Rivet Games'in Island Line 2022: BR Class 484 ek paketi ile Wight Adası seni bekliyor!