LIRR M3 EMU
New York'un Long Island Rail Road 1960'ların sonlarında ve 1970'lerin başlarında yürütülen büyük bir filo yenileme programı kapsamında, Büyük Şehir Toplu Taşıma Müdürlüğü'nün (Metropolitan Transportation Authority) maddi desteği ile Budd ve General Electric tarafından geliştirilen 770 M1 EMU'ları satın aldı. Bir büyük şehirde ilk kez kullanılan M1'ler, anında LIRR elektrikli faaliyetlerinin vazgeçilmezi hâline geldi. LIRR ve MTA, iş kapsamının genişlemesi ve elektrikli ray uzunluğunun artırılmasıyla 1984-1986 yıllarında 174 benzer M3 EMU satın almak için tekrar Budd'ı tercih etti.