London Underground 1938 Stock EMU
Art Deco döneminden gelen ve nesiller boyu Yer altı yolcu taşımacılığının simgesi hâline gelmiş bu gerçek Londra kurdunun sunduğu deneyimi yaşa. Önceki yıl sunulan Bakerloo Hattındaki operasyonlar için Train Sim World 2'ye gelen Rivet Games'in London Underground 1938 Stock lokomotifine binerken boşluğa dikkat et!
1938 Stock; Kuzey, Piccadilly ve Merkez Hatlarında, bununla birlikte elbette Bakerloo Hattında 1980'lere kadar sürecek uzun bir kariyere sahip oldu. Mevcut uzun ve prestijli yaşamına ek olarak bir dizi set 2 vagon olacak şekilde kısaltıldı, üçüncü ray kapasitesi için uyarlandı ve ülkede kullanılan en eski çalışan yolcu vagonu unvanını alarak Ocak 2021'e kadar Isle of Wight'ta Class 483 olarak kullanılmak üzere göz alıcı Network SouthEast görünümüyle boyandı.
Bunların hepsi 1938 Stock'un gelecekte uzun yıllar boyunca ilham veren devrim niteliğindeki tasarımıyla birleştiğinde arkasında sarsılmaz bir miras ve kendini adamış bir hayran kitlesi bıraktı.